نزدیک به ۳۰ شرکت از گروه اقتصادی صندوق‌ها، فعالانه در نمایشگاه نفت شرکت کرده‌اند

 رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی کارکنان صنعت نفت گفت: امسال نزدیک به ۳۰ شرکت اصلی و تابع مرتبط با گروه اقتصادی صندوق‌ها در نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی حضور دارند. در چارچوب «برنامه خلق منابع پایدار برای صندوق‌ها»، توسعه شرکت‌ها در مسیر زنجیره ارزش و تخصص مدنظر قرار دارد که این ویژگی، در نمایشگاه نفت فرصت نمود یافته است.

عبدالحسین بیات در حاشیه بازدید از بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا بیان کرد: نمایشگاه بین‌المللی نفت، فرصتی منحصربه‌فرد برای تشریح و بهره‌مندی از ظرفیت‌های نفت و انرژی کشور است.

 وی افزود: گروه اقتصادی صندوق‌های بازنشستگی کارکنان صنعت نفت در قالب ۹ غرفه هلدینگی، بزرگ‌ترین بخش غیردولتی و مستقل حاضر در نمایشگاه است.

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی کارکنان صنعت نفت گفت: شرکت‌های گروه اقتصادی صندوق‌ها به‌طور عمده در میدان‌های نفتی، پالایشگاه‌های نفتی و گازی، پتروشیمیایی، پتروپالایشگاهی، پیمانکاری، خدمات فنی و مهندسی، دانش‌بنیان و تولید تجهیزات بخش نفت و انرژی، روغن‌های صنعتی و قیر فعالیت دارند.

بیات افزود: تقویت و توسعه بخش غیردولتی و مردمی در صنایع نفت و انرژی، راهبردی منطقی و کارگشا در توسعه اقتصاد است که خوشبختانه مورد تأکید مسئولان ارشد کشور نیز قرار دارد. ازاین‌رو حضور فعال شرکت‌های گروه اقتصادی صندوق‌ها، ضمن تقویت بخش انرژی، متناسب با اهداف برنامه خلق منابع پایدار برای صندوق‌ها، در این نمایشگاه حضور یافته‌اند.  

وی افزود: حضور برجسته شرکت‌های مربوط به صندوق‌ها مؤید تمایل و رویکرد حرفه‌ای آن‌ها برای توسعه در مسیر زنجیره ارزش با رویکرد تخصصی‌شان است؛ زیرا تمرکز اصلی گروه اقتصادی صندوق‌ها بر منابع، انرژی، نفت، گاز، پتروشیمی و پتروپالایشگاه است.

کد خبر 641456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =