امضای قرارداد همکاری بین پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت ملی حفاری

پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت ملی حفاری ایران با هدف افزایش همکاری‌های پژوهشی، قراردادی سه‌ساله امضا کردند.

به گزارش خبرنگار شانا، پژوهشگاه صنعت نفت امروز (شنبه، ۲۲ اردیبهشت) در حاشیه روز پایانی بیست‌وهشتمین نمایشگاه‌ بین‌المللی نفت، گاز و پالایش و پتروشیمی قراردادی سه‌ساله با شرکت ملی حفاری ایران امضا کرد که در صورت توافق دو طرف، قابل تمدید است.

موضوع این قرارداد که بین عظیم کلانتری‌اصل، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت، و حمیدرضا گلپایگانی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، امضا شد، بهره‌گیری بهینه از ظرفیت‌های پژوهشگاه همسو با اولویت‌های پژوهشی شرکت ملی حفاری» و «تعریف و اجرای پروژه‌های صنعتی موردنیاز» است.

در آیین امضای این قرارداد، گلپایگانی ضمن بیان اینکه این قرارداد در موضوع‌های مختلف به‌ویژه موضوع محیط‌زیست به ما کمک می‌کند، گفت: امیدواریم با کمک پژوهشگاه، درجهت ارتقای توان علمی و فنی شرکت‌های پیمانکار به‌ویژه در حوزه الزام‌های زیست‌محیطی، گام بلندی برداریم.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران همچنین ضمن قدردانی از زحمات مسئولان و کارکنان پژوهشگاه صنعت نفت برای بررسی و ارزیابی چاه‌های گازی کیش، بیان کرد: تاکنون ۶ حلقه از این چاه‌ها راه‌اندازی شده و اگر بررسی‌های این عزیزان با دقت و سرعت بالا انجام نمی‌شد، برداشت از این چاه در این شرایط ناترازی گاز، امکان‌پذیر نبود.

به گزارش شانا، نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «صنعت نفت؛ جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه»، از چهارشنبه (۱۹اردیبهشت‌۱۴۰۳) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز شده و امروز (۲۲اردیبهشت‌۱۴۰۳) به کار خود پایان داد.

کد خبر 641531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =