رونمایی از ۲ واحد تولید کاتالیست و ۱۰ محصول صنعت پتروشیمی

دو واحد تولید کاتالیست و ۱۰ محصول صنعت پتروشیمی با حضور معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار شانا، آیین رونمایی نمادین از دو واحد تولید کاتالیست و ۱۰ محصول صنعت پتروشیمی امروز (شنبه، ۲۲ اردیبهشت) با حضور مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، در روز پایانی بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی انجام شد.

براساس این گزارش، واحد تولید کاتالیست زیگلرناتا به ظرفیت سالانه ۱۰ تن از سوی شرکت پلیمر آریایی و واحد تولید کاتالیست جاذب غربالگر مولکولی پارازایلین و متازایلین به ظرفیت تولید سالانه ۲۰۰ تن از سوی شرکت خدمات پالایشگاهی نیکو فروزان تابان در سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ایجاد شده‌اند.

افزون‌براین، کود نیتروژن گوگردی شرکت پتروشیمی ارومیه با هدف افزایش کیفی در تولید محصولات کشاورزی، محصول دانش‌بنیان اوره آهسته رهش (Slow Release) با پوشش پلیمری پیشرفته، به همت گروه اطلس و با حمایت شرکت ملی صنایع پتروشیمی، و محصول نانو سیال بهبوددهنده بهره‌وری لوپ کولینگ در فصول گرم سال از سوی شرکت پتروشیمی زاگرس تولید و رونمایی شد.

شرکت پلیمرآریاساسول نیز در این آیین از سه محصول پلی‌اتیلن سنگین HCH5020، پلی‌اتیلن سنگین HCH5520 و پلی‌اتیلن سبک LEC1969 رونمایی و آن‌ها را معرفی کرد.

همچنین، رونمایی از سه گرید ویژه کامپاند ABS شرکت پتروشیمی تبریز و محصول هموپلیمر پلی‌پروپیلن پتروشیمی جم (HP515M) نیز در این آیین انجام شد.

بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «صنعت نفت؛ جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه» از روز چهارشنبه (۱۹ اردیبهشت‌) به‌مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در این رویداد بزرگ نفتی در بخش‌های مختلف ازجمله شرکت‌های بالادست نفت و گاز، اکتشاف و تولید، سازندگان داخلی، صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی گاز، پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارتاپ‌ها و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت حضور دارند.

کد خبر 641015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =