متنوع سازی مشتریان راهبردی با امضای قرارداد نفتی ایران و توتال

رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی اتاق تهران امضای قرارداد فروش نفت بین شرکت ملی نفت ایران و توتال فرانسه را در راستای افزایش صادرات و متنوع سازی مشتریان راهبردی ایران دانست.

منصور معظمی در گفتگو با خبرنگار شانا با اشاره به این که سفر حسن روحانی، رئیس جمهوری به ایتالیا و فرانسه منشاء موفقیتهای بسیار بزرگ و سترگ در حوزه اقتصادی، سیاسی و بازرگانی بود، تصریح کرد: این سفر نشان داد که انزوای سیاسی ایران پایان یافته و امیدواریم شاهد اتفاقات بزرگتر در آینده نزدیک باشیم.

وی با بیان این که خوشبختانه در حوزه نفت و گاز این سفر بسیار موفقت آمیز بود، اظهار کرد: در این سفر قرارداد فروش نفت ین شرکت ملی نفت ایران و شرکت توتال تا سطح 200 هزار بشکه در روز به امضا رسید که موفقیت بزرگی است.

به گفته معاون سابق وزیر نفت، فروش نفت ایران به توتال در راستای افزایش صادرات نفت و متنوع سازی مشتریان راهبردی ایران است.

وی همچنین مذاکرات و تفاهمهای دیگری که در زمینه های خدمات فنی و قراردادی در این سفر به دست آمده را ارزشمند عنوان کرد و گفت: ادامه این همکاریها سبب توسعه صنعت نفت می شود.

منصور معظمی انتشار گفتگویی به نقل از ایشان درباره این که قرارداد با توتال صرفا یک تفاهم نامه است، را تکذیب کرد و یادآور شد: کشور در این شرایط نیازمند همکاری بین بخشهای مختلف است تا گامهای مهمی در راستای رشد اقتصادی برداشته شود.


کد خبر 254486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =