درآمدهای نفتی نباید صرف بودجه جاری کشور شود

نایب‌رئیس مجلس گفت: مسئولان باید «اقتصاد مردمی» را در اولویت امور خود قرار دهند و مانع اداره جامعه با درآمدهای نفتی شوند.

به گزارش شانا، محمدحسن ابوترابی فرد، عصر دیروز (یکشنبه، 25 بهمن) در جمع اعضای خانه شهریاران جوان گفت: اگر در ایران فسادی روی دهد به‌طور حتم در مدت‌زمان کوتاه آشکار می‌شود؛ متأسفانه بروز مفاسد به دلیل بزرگی دولت و دستگاه‌های اجرایی است؛ به همین دلیل برای کاهش فساد باید دولت کوچک و الکترونیکی شود.

ابوترابی فرد بابیان این که برای رفع بیشتر تنگناهای جامعه باید از بخش خصوصی استفاده کرد، گفت: به‌طور حتم مسئولان جامعه باید اقتصاد مردمی را اولویت امور خود قرار دهند و از اداره جامعه با درآمدهای نفتی جلوگیری کنند.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی درباره دلیل فرار مغزها از کشور، افزود: تنها دلیل خروج دانشمندان و به عبارتی فرار مغزها از کشور نبود ظرفیتهای لازم برای پیشرفت در برخی رشته‌های تحصیلی و مشاغل است؛ بنابراین برای جلوگیری از این تنگنا باید ظرفیت لازم را ایجاد کرد، البته با توجه به شناخت جمهوری اسلامی ایران در دنیا به‌عنوان یک کشور دارای هویت ملی و نظام مبتنی بر ایدئولوژی اسلامی باید از همه ظرفیتهای داخلی برای پیشرفت جامعه استفاده کرد.

کد خبر 255181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =