جذب سرمایه‌گذاری اولویت اصلی در پسابرجام باشد

رئیس مجلس، اساس رسیدن اقتصاد کشور به رشد ۸ درصدی را توجه به سرمایه‌گذاری خارجی دانست و گفت: به‌طور حتم، رسیدن به این سطح از رشد اقتصادی با سرمایه‌گذاری محدود امکان‌پذیر نیست ازاین‌رو اولویت اصلی کشور توجه به سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی باشد.

به گزارش شانا، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی که به شهر مقدس قم سفر کرده است، صبح امروز (دوشنبه 26 بهمن ماه) در مراسم آغاز عملیات اجرایی، افتتاح و بهره‌برداری از چند طرح عمرانی، فرهنگی و ... با اشاره به تغییر فضای کشور پس از توافق هسته‌ای و اجرای برجام گفت: بعد از توافق هسته‌ای شرائط جدیدی برای سرمایه‌گذاری ایجادشده و در این شرائط کشورهای مختلفی علاقه‌مندی خود را برای سرمایه‌گذاری در ایران اعلام کرده‌اند، ازاین‌رو این شرائط فرصت بسیار خوبی است تا در استان قم زمینه‌ها برای انجام سرمایه گذاریهای خارجی در حوزه صنعت فراهم شود.

لاریجانی، لازمه رسیدن اقتصاد کشور به رشد 8 درصدی را توجه به سرمایه‌گذاری خارجی دانست و افزود: به‌طور حتم، رسیدن به رشد 8 درصدی در اقتصاد با سرمایه‌گذاری محدود امکانپذیر نیست و با این شرائط، مشکل بیکاری رفع نمی‌شود، ازاین‌رو باید اولویت اصلی کشور توجه به سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی باشد که این مسئله در استان قم به توسعه و جهش در حوزه صنعت، عمران و آبادانی شهر کمک می‌کند.


کد خبر 255240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =