توسعه همکاری بازرگانان ایتالیا و ایران در حوزه نفت و گاز

عضو هیئت تجاری کشور ایتالیا، صنایع الکترونیک، نفت و گاز، صنایع پلاستیک، انرژی و ماشین آلات را از جمله زمینه های همکاری با استان البرز عنوان کرد و گفت: تعامل تجاری بین استان البرز و کشور ایتالیا به نحوه مطلوبی ادامه خواهد داشت.

به گزارش شانا به نقل از ایرنا، گابریل اندرتا، عضو هیئت تجاری کشور ایتالیا، امروز (دوشنبه، 26 بهمن ماه) در نشست با فعالان اقتصادی استان البرز گفت: کشور ایتالیا علاقه‌مند به همکاری به صورت فاینانس در زمینه پروژه های مهندسی استان البرز است.

وی، صنایع الکترونیک، نفت و گاز، صنایع پلاستیک، انرژی و ماشین آلات را از جمله زمینه های همکاری با استان البرز عنوان کرد و افزود: تعامل تجاری بین استان البرز و کشور ایتالیا به نحوه مطلوبی ادامه خواهد داشت.

اندرتا، نتیجه نشست مشترک بین تجار ایتالیایی و فعالان اقتصادی استان البرز را مناسب توصیف کرد و گفت: امیدواریم با آشنایی بیشتر هر دو طرف بتوانیم قراردادهای خوبی را امضا کنیم و همکاری بین ایتالیا و البرز آغاز شود.

در پایان این نشست، تجار و فعالان اقتصادی استان البرز و اعضای هیئت ایتالیایی در میزگردهای تجاری در زمینه های مختلف صنعتی، تجاری و کشاورزی به تبادل اطلاعات پرداختند.

کد خبر 255241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =