حمایت دولت از افزایش شفافیت و رقابت پذیری پتروشیمی ها در بورس کالا

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری درباره دیدگاه دولت نسبت به عملکرد بورس کالای ایران گفت: به طور حتم دولت از افزایش شفافیت و رقابت پذیری صنایع فولادی، معدن و حتی پتروشیمی حمایت می کند.

به گزارش شانا، محمد نهاوندیان امروز (سه شنبه 27 بهمن ماه) در حاشیه همایش چشم انداز صنعت فولاد و معدن ایران گفت: در یکی یا دو سال اخیر به دلیل رکود در سمت تقاضا، صنعت فولاد و تولیدکنندگان با مشکلات زیادی روبرو بودند که حمایت دولت در بخش داخلی و صادرات محصولات از این صنعت سرعت بیشتری گرفته است.

سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری با اشاره به این که کاهش تصدی گری و تقویت بخش خصوصی در بخشهای مختلف اقتصادی از برنامه های اصلی دولت است، تاکید کرد: براساس پیش بینیهای ما در سال 95 شاهد رونق بخشهای مختلف اقتصادی در کشور خواهیم بود که صنعت فولاد و معدن ایران از این رونق بی بهره نخواهد ماند.

به گزارش سنا، رئیس دفتر رئیس جمهوری در پاسخ به این پرسش که عمده محصولات فولادی کشور در بورس کالای ایران مورد معامله قرار می گیرد و دیدگاه دولت نسبت به عملکرد این بازار چیست، افزود: به طور حتم دولت از افزایش شفافیت و رقابت پذیری صنایع فولادی، معدن و حتی پتروشیمی حمایت می کند.

کد خبر 255304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =