ایران اقتصاد امروز و دیروز جهان را به هم پیوند می‌زند

رئیس جمهوری گفت: شرق امروز به اقتصاد نوظهور بدل شده و غرب نیز اقتصاد دیروز بود و اکنون این ایران است که با صنعت هوایی و فضای امنی که ایجاد کرده، اقتصاد امروز و دیروز جهان را به هم پیوند می‌دهد.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، دکتر حسن روحانی، امروز (چهارشنبه، پنجم اسفندماه) در مراسم آغاز پنجاه و پنجمین سالروز تأسیس شرکت هواپیمایی هما، با تقدیر از مذاکره کنندگان هسته‌ای کشورمان گفت: برجام افتخار تاریخ سیاسی ایران است و کسی نباید این افتخار را نادیده بگیرد، این که گفته شود برجام انجام شد تا هواپیما بخرند و به اروپا بروند، سخنی غیرمنصفانه است.

رئیس جمهوری افزود: ایران نه تنها نزدیکترین راه برای پیوند غرب و شرق است و می‌تواند بهترین هاب هوایی برای سفر میان این دو باشد، بلکه بهترین وسیله انتقال فرهنگ و سیاست است.

وی ادامه داد: شرق امروز به اقتصاد نوظهور تبدیل شده و غرب نیز اقتصاد دیروز بود و اکنون این ایران است که با صنعت هوایی و فضای امنی که ایجاد کرده، اقتصاد امروز و دیروز جهان را به هم پیوند می‌دهد.

روحانی با تاکید بر این که قدرت ایران، تنها منابع نفتی و فیزیکی نیست، بلکه در همت، علم، دانش و نیروهای توانمند آن است، تصریح کرد: همه ایرانیان برای نوسازی کشور و ساختن ایرانی مقتدر، توانمند و سرافراز، عزم راسخ دارند.

کد خبر 255716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =