۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵
  • کد خبر: 256023
وزیر امور خارجه رومانی به تهران می آید

وزیر امور خارجه رومانی در راس هیئتی بلندپایه به منظور تبادل نظر برای از سرگیری روابط سیاسی - دیپلماتیک و اقتصادی و همکاری در حوزه‌های مشترک با مقامهای ایرانی امروز به ایران می‌آید.

به گزارش شانا به نقل خبرگزاری ملی رومانی، لازار کومانسکو، وزیر امور خارجه رومانی از دوشنبه تا چهارشنبه این هفته (29 فوریه تا دوم مارس) میهمان تهران خواهد بود تا درباره از سرگیری روابط سیاسی - دیپلماتیک و اقتصادی و همکاری در حوزه‌های مشترک با مقامهای ایرانی تبادل نظر کند.

خبرگزاری ملی رومانی AGERPRES در خبر خود اعلام کرد که وزیر امور خارجه رومانی روزهای 10 تا 12 اسفندماه افزون بر دیدار با همتای ایرانی خود با علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی و دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری دیدار خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، دیدار با وزیران اقتصاد و نفت نیز در برنامه سفر کومانسکو خواهد بود.

یک هیئت بلندپایه اقتصادی نیز وزیر امور خارجه رومانی را همراهی خواهد کرد که متشکل از مقامهای ارشد وزارتخانه‌های انرژی و اقتصاد، مدیران اتاق صنایع و بازرگانی رومانی و همچنین نمایندگان فضای کسب و کار آن کشور خواهد بود.

به گزارش ایرنا، کومانسکو در گشایش انجمن اقتصادی ایران - رومانی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی جمهوری اسلامی ایران شرکت خواهد کرد و در مورد تحولات اخیر منطقه‌ای و جهانی و به طور ویژه بحرانهای خاورمیانه با محمد جواد ظریف رایزنی خواهد کرد. 

 

کد خبر 256023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =