به گزارش خبرنگار شانا، انتظار نمیرود تقاضای گاز کره جنوبی با وجود کاهش قیمت محمولههای ال ان جی تحتتاثیر تغییر سیاستهای دولت و رویکرد افزایش استفاده از زغالسنگ و انرژی هستهای و کاهش تقاضای بخش صنعت افزایش یابد.
با ورود فناوریهای نو سلولهای سوختی افزایش تقاضای گاز در بخش حمل و نقل نیز با بی اطمینانی در این کشور همراه است.
به گزارش مدیریت امور اوپک و روابط با مجامع انرژی، دولت این کشور در حال گفتگو با سازندگان داخلی خودرو به منظور استفاده از سلولهای سوختی در بخش حمل ونقل عمومی و جایگزینی با 26 هزار اتوبوس CNG با هدف کاهش انتشارات در طی 15 سال آینده است.
علاوه بر این، تعدادخودروهای شخصی که از سوخت هیدروژن استفاده میکند تا سال 2030 باید به 630 هزار خودرو افزایش یابد (معادل 10 درصدفروش خودروهای نو فروخته شده).
تقاضای گاز کره جنوبی در سال 2015 با 10 درصد کاهش نسبت به سال 2014 به 33.37 میلیون تن تنزل یافت و با راهاندازی نیروگاههای جدید زغال سنگی و هستهای پیشبینی میشود تا در سال 2016 به 32 میلیون تن کاهش یابد.
نظر شما