۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۳
  • کد خبر: 229938
آتش نفت، پرسپولیس را هم می سوزاند؟

نفت تهران در جریان رقابتهای هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف پرسپولیس برنده دربی پایتخت می رود.

به گزارش شانا، با آغاز نیم فصل دوم رقابتهای لیگ برتر و در چارچوب مسابقه های هفته شانزدهم، تیم نفت تهران روز دوشنبه (10 آذرماه) در ورزشگاه تختی میزبان تیم پرسپولیس خواهد بود.

جوانان مستعد و باانگیزه تیم نفت تهران که در این فصل لقب "غول کش" لیگ را نیز یدک می کشند، در شرایطی به این دیدار پای خواهند نهاد که در نیم فصل اول موفق شده اند تیمهای سپاهان، استقلال و تراکتورسازی را در ورزشگاه تختی شکست دهند و در هفته نخست نیم فصل نیز در ورزشگاه آزادی مقابل تیم پرسپولیس به نتیجه تساوی رسیده اند.

به این ترتیب شاگردان منصوریان که 10 هفته پیاپی را نیز شکست ناپذیر پشت سرگذاشته اند، روز دوشنبه در رویارویی با پرسپولیس، می کوشندکلکسیون افتخارات خود را در غلبه بر تیمهای بزرگ در لیگ چهاردهم، تکمیل کنند. ضمن این که کسب پیروزی در این دیدار می تواند تیم نفت تهران را در صدر جدول، جایگزین تراکتورسازی تبریز کند.

در سوی دیگر، شاگردان درخشان که پیروزی در دربی پایتخت را می توان تنها نتیجه دلخواه هواداران این تیم در پانزده هفته ابتدایی این فصل برای آنان دانست، در شرایطی به قربانگاه نفت تهران پای خواهند گذاشت که پنج بازیکن اصلی و تأثیرگذار خود را به همراه نخواهند داشت! کاپیتان این تیم، محمد نوری به همراه محسن بنگر و امید عالیشاه به دلیل محرومیت و پیام صادقیان و رضا حقیقی به سبب مصدومیت، سرخپوشان را همراهی نخواهند کرد.

تیم نفت تهران هم اکنون با 27 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی است. این در حالی است که سرخپوشان پرسپولیس با 22 امتیاز در جایگاه هفتم قرار دارند.

دیدار این دو تیم ساعت 14:30 روز دوشنبه (10 آذر) در ورزشگاه تختی تهران برگزار می شود.

کد خبر 229938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =