صیانت از نیروی انسانی اولویت نخست شرکت ملی حفاری ایران است

نشست مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران با مدیران ارشد شرکت ملی خفاری ایران با هدف تسهیل در حل مسائل و مشکلات نیروی انسانی به عنوان مهمترین سرمایه سازمان، برگزار شد.

به خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، محمد رضا پورسیاح گفت: جعفر مدنی زادگان مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران و هیئت همراه در این نشست ضمن آشنایی بیشتر با تخصصهای متنوع موجود در صنعت حفاری و سختی های موجود در مشاغل این صنعت، در زمینه ارائه راهکار حل مسائل و مشکلات کارکنان و فراهم کردن شرایط برای اخذ مجوزهای لازم با حیدر بهمنی مدیر عامل شرکت ملی حفاری و  مدیران ارشد این شرکت تبادل نظر کردند.

وی با اشاره به حضور دکتر حبیب الله سمیع  مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در این نشست، افزود: این هیئت در ادامه از بخشها و کارگاههای مختلف شرکت از جمله مدیریت های خدمات ویژه و فنی حفاری و اداره ابزار در گردش بازدید کردند.

پور سیاح درباره نشست مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران با روسای امور اداری واحد های مختلف شرکت ملی حفاری اظهار کرد: در این جلسه نیز موضوعات مختلفی طرح و بررسی شد که از آن میان می توان به مسائل مربوط به جذب نیروهای بومی و ترخیص و انتقال نیروی های غیر بومی، ارتقای سازمانی، مسائل مرتبط به خدمات درمانی بویژه هزینه های درمان آزاد  و پرداخت غرامت حادثه ناشی از کار ، شناسایی مشاغل سخت و زیان آور صنعت حفاری، افزایش سهمیه وام اضطراری و پرداخت پاداش سنوات خدمت کارکنان اشاره کرد.

مدیر منابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران تامین ساز و کار اجرایی آیین نامه جدید مقررات اداری و استخدامی را از مهمترین سرفصلهای عنوان شده در این نشست عنوان کرد  و گفت: در بحث آموزش نیز تلاش شد تا شرایط لازم برای افزایش نرخ حق التدریس مدرسان و اجرای بخشنامه آموزشهای پودمانی نیروی انسانی مورد نظر قرار گیرد.

کد خبر 234521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =