پهنای باند اینترنت دوبرابر می شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان امسال پهنای باند اینترنت در کشور به دو برابر وضع موجود افزایش می یابد.

به گزارش شانا به نقل از ایرنا، محمود واعظی امروز (شنبه، 1 فروردین ماه) در گفتگو با خبرنگاران افزود: باتوجه به این که توجه به مناطق محروم یکی از برنامه های جدی این وزارتخانه است، امسال به 25 هزار روستای کشور اینترنت داده می شود.

وی با قدردانی از دولت و مجلس شورای اسلامی به دلیل تامین اعتبار مورد نیاز برای اجرای پروژه های مهم این وزارتخانه یادآوری کرد: با حمایتهای انجام شده در سال 94 در بخشهای مختلف گامهای اساسی برداشته می شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این که فعال کردن پست لجستیک و ارایه 9 خدمت جدید همراه با نوسازی از سیاستهای این وزارتخانه در بخش پست است، افزود: با قوت تحقیقات فضایی و ساخت ماهواره توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات امسال به پیش می رود.

وی با اشاره به این که هم اینک 200 شهر به نسل سوم تلفن همراه تجهیز شده اند که امسال مردم در همه شهرهای بزرگ از این خدمت ارتباطی بهره مند می شوند، گفت: 40 شهر کشور نیز به نسل چهارم تلفن همراه مجهز هستند.

 

کد خبر 237504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =