صدور خدمات فنی به کشورهای جهان سبب خنثی‌سازی تحریم‌هاست

نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون انرژی گفت: اقدام‌های شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی سبب کسب آبرو برای ایران در جهان شده است.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، مالک شریعتی در بازدید از غرفه این شرکت در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، با اشاره به زحمات و تلاش‌های مستمر کارکنان متخصص و کارشناسان و کارگران شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: اقدام‌های انجام‌شده برای افزایش تولید و رفع نیازهای کشور در صنعت نفت در شرایط تحریم که به‌دست متخصصان داخلی این صنعت انجام شده، بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه اقدام‌ها در حوزه پالایش و پخش باعث خنثی‌سازی تحریم‌های ظالمانه دشمنان شده است، تصریح کرد: صادرات خدمات فنی و مهندسی و تجهیزات صنعتی به کشورهای دیگر حتی تا دورترین نقاط دنیا، ضمن خنثی‌سازی تحریم‌ها باعث کسب آبرو برای ایران اسلامی در دنیا شده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در این بازدید، با دیگر فعالیت‌ها و دستاوردهای شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران از نزدیک آشنا شد و از فعالیت‌های انجام‌شده ابراز خرسندی کرد.

کد خبر 641155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =