تلاش برای معرفی هرچه بیشتر جذابیت‌های صنعت نفت ایران به جهان

استاندار تهران در بازدید از بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران گفت: با توجه به جذابیت‌ها و توان بسیار بالای صنعت نفت، لازم است برای معرفی بیش از پیش این ظرفیت‌ها به جهان تلاش کنیم.

علیرضا فخاری نظامی امروز (پنجشنبه، ۲۰ اردیبهشت‌ماه) طی دومین روز برگزاری نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در بازدید از غرفه‌های حاضر در سالن‌های ۸ و ۹ این رویداد به خبرنگار شانا گفت: صنعت نفت ظرفیت‌ها و جذابیت‌های بسیار بالایی دارد که نباید در معرفی آنها به جهان غفلت شود.

وی تصریح کرد: سرمایه گذاری خارجی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های صنعت نفت برای اجرای طرح‌ها در این صنعت به شمار می‌آید و ایجاب می کند زمینه‌های لازم  برای جذب سرمایه فراهم شود.

استاندار تهران درباره جذب سرمایه‌های مردمی در صنعت نفت نیز گفت: جذب سرمایه مردمی در اجرای طرح‌های صنعت می تواند بسیار کارگشا باشد، از این رو لازم است زمینه‌های فراهم و در مسیر اجرای طرح‌های نفتی به‌کار گرفته شوند.

فخاری در ادامه با اشاره به نقش شرکت‌های دانش‌بنیان در صنعت نفت گفت: لازم است زمینه‌های مناسب برای جذب سرمایه‌های مردمی در تعامل با این شرکت‌ها و در مسیر اجرای طرح‌های صنعت نفت فراهم شود.

کد خبر 641195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =