رونمایی از ۴ تجهیز لبه فناوری صنعت گاز در نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران

مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران با اشاره به رونمایی از ۴ تجهیز لبه فناوری صنعت گاز در نمایشگاه امسال، بر تلاش این مجموعه به‌منظور تکمیل زنجیره توسعه فناوری ۴۱ قلم کالای راهبردی صنعت گاز تا پایان دولت سیزدهم تأکید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، محسن مظلوم فارسی‌باف با اشاره به اهتمام ویژه و همکاری حداکثری بین شرکت ملی گاز ایران با زیست‌بوم علم و فناوری کشور در سال ۱۴۰۲، گفت: ماحصل این همکاری سبب شده تا شرکت ملی گاز ایران در این نمایشگاه از ۴ تجهیز لبه فناوری در حوزه صنعت نفت و گاز رونمایی کند.

وی افزود: رونمایی از توربوکمپرسور ملی (IGT ۳۰) با توان ۳۰ مگاوات، شیرهای درای عملگر الکتریکی اکچویتور و موتور و ایزولاتورحساس در برابر ارتعاشات و لرزش (مقاوم در برابر زلزله)، نشت‌یاب لیزری مکشی و کاستودی فلوکامپیوتر، چهار تجهیزی است که در بیست‌وهشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از سوی شرکت ملی گاز ایران رونمایی خواهد شد.

مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران با بیان این‌که سیاست ابلاغی این مدیریت، توسعه بومی و تکمیل زنجیره فناوری تمام‌بومی در همه بخش‌های مرتبط با اقلام و فرآیندهای مورد استفاده به‌ویژه در صنعت پالایش گاز تا پایان دولت سیزدهم است، تصریح کرد: تلاش داریم زنجیره توسعه فناوری ۴۱  قلم کالای راهبردی در صنعت گاز را تا پایان دولت سیزدهم تکمیل کنیم.

فارسی‌باف درباره اقدام‌های این مجموعه برای تحقق اهداف مدنظر در شعار سال ۱۴۰۳ نیز، بیان کرد: نقش مدیریت پژوهش و فناوری در حمایت از تولید دانش‌بنیان اقلام راهبردی مورد نظر شرکت ملی گاز ایران، کم‌نظیر است و همزمان توسعه فناوری بومی، در کنار مشارکت دادن زیست بوم دانش بنیان کشور و دانشگاه‌ها و مراکز علم و فناوری در پروژه‌های صنعت گاز به معنای دقیق کلمه، تبلور مشارکت مردم در جهش تولید و رفع تحریم و وابستگی در اقلام فناورانه راهبردی صنعت گاز است.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از تاریخ ۱۹ الی ۲۲ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی، آماده بازدید علاقمندان است.

کد خبر 641219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =