پژوهشگاه صنعت نفت و دانشگاه فنی و حرفه‌ای تهران تفاهم‌نامه علمی امضا کردند

تفاهم‌نامه همکاری علمی بین پژوهشگاه صنعت نفت و دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای استان تهران با هدف افزایش همکاری در اجرای پروژه‌های صنعتی و پژوهشی موردنیاز صنعت نفت و گاز امضا شد.

به گزارش خبرنگار شانا، این تفاهم‌نامه صبح امروز (پنجشنبه، ۲۰ اردیبهشت‌) در حاشیه دومین روز از بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با هدف افزایش همکاری در اجرای پروژه‌های صنعتی و پژوهشی موردنیاز صنعت نفت و گاز بین عظیم کلانتری‌ اصل، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت، و کامران رحیمی، رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای استان تهران، امضا شد.

همکاری در حوزه برگزاری همایش‌های ملی و بین‌المللی در حوزه صنایع نفت و گاز، بهره‌گیری دو طرف از امکانات پژوهشی موجود در آزمایشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی یکدیگر، امضای توافقنامه‌ها و تفاهم‌نامه‌های همکاری با دانشگاه‌های معتبر جهانی به‌منظور تبادل اطلاعات و تجربه‌های علمی، آموزشی و پژوهشی ازجمله موضوع‌های مهم این تفاهم‌نامه بود.

بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه» از چهارشنبه (۱۹ اردیبهشت‌) به‌مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.

بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در این رویداد بزرگ نفتی در بخش‌های مختلف ازجمله شرکت‌های بالادست نفت و گاز، اکتشاف و تولید، سازندگان داخلی، صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی گاز، پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارتاپ‌ها و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت حضور دارند.

کد خبر 641248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =