تفاهم‌نامه همکاری انجمن نفت ایران و گروه توسعه مالی فیروزه امضا شد

تفاهم‌نامه همکاری انجمن نفت ایران و گروه توسعه مالی فیروزه با هدف افزایش همکاری در اشتراک‌گذاری فرصت‌های تجاری برمبنای تخصص و توانایی‌های یکدیگر در حاشیه سومین روز از بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت امضا شد.

به گزارش خبرنگار شانا، تفاهم‌نامه همکاری انجمن نفت ایران و گروه توسعه مالی فیروزه صبح امروز (جمعه، ۲۱ اردیبهشت) در حاشیه سومین روز از بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با هدف افزایش همکاری در اشتراک‌گذاری فرصت‌های تجاری، برمبنای تخصص و توانایی‌های یکدیگر بین فرشید شکرخدایی، عضو هیئت‌مدیره انجمن نفت ایران، محمدعلی عمادی، عضو هیئت‌مدیره و دبیرکل انجمن نفت ایران، و امیر تقی‌خان تجریشی، رئیس هیئت‌مدیره گروه توسعه مالی فیروزه، امضا شد.

رئیس هیئت‌مدیره گروه توسعه مالی فیروزه در آیین امضای این تفاهم‌نامه بیان کرد: گروه توسعه مالی فیروزه ۲۰ سال است که در حوزه سرمایه‌گذاری ایران در حال فعالیت است و مجموع دارایی‌های این مجموعه بیش از ۲۶ همت است که ذیل ۲۰ شرکت حقوقی تحت نطارت سازمان بورس و اوراق بهادار در حال فعالیت است. 

تقی‌خان تجریشی با بیان اینکه وزن اصلی سرمایه‌گذاری در گروه مالی فیروزه به سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی بازمی‌گردد، گفت: ارتباط با انجمن‌های صنفی برای گروه مالی فیروزه همیشه در اولویت بوده است تا بتواند از طریق این ارتباط، سرویس‌های متناسب با شرکت‌های حوزه نفت را فراهم کند.

وی با اشاره به موضوع جذب سرمایه‌گذار خارجی گفت: هم‌اکنون بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری بورس تهران که تحت قوانین اتحادیه اروپاست از سوی گروه مالی فیروزه انجام می‌شود و رتبه برتر جذب سرمایه برای بورس تهران به گروه مالی فیروزه اختصاص می‌یابد.

زمینه‌سازی لازم در زمینه تأمین مالی و سرمایه‌گذاری در حوزه‌های بالادستی و پایین‌دستی صنعت نفت، بهره‌گیری از تجربه‌های دو طرف به‌منظور تجاری‌سازی دستاوردها و یافته‌های مطالعاتی و نیز برگزاری مشترک و سازمان‌دهی رویدادهای فناورانه و دوره‌های آموزشی از موضوع‌های مهم این تفاهم‌نامه بود.

کد خبر 641307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =