پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت و جهاد دانشگاهی تفاهم‌نامه امضا کردند

تفاهم‌نامه همکاری جهاد دانشگاهی و پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت با هدف توسعه همکاری‌های این دو نهاد در حاشیه بیست‌و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران امضا شد. 

به گزارش خبرنگار شانا، تفاهم‌نامه همکاری جهاد دانشگاهی و پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت به امضای مسعود ابراهیمی، معاون رئیس جهاد دانشگاهی کشور، به‌نمایندگی از سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، و محمداسماعیل کفایتی، رئیس پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت، رسید.

مسلم نائینی، رئیس جهاد دانشگاهی، در این مراسم ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه‌ (س) و امام رضا (ع) گفت: جهاد دانشگاهی به‌عنوان نهادی دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلف، به‌ویژه نفت و گاز، فعالیت‌های بسیاری انجام داده که قابل‌توجه است.

وی در ادامه افزود: خوشحالم چنین تفاهم‌نامه‌ای با صنعت نفت امضا می‌شود تا بتوانیم از تخصص یکدیگر در راستای پیشرفت این صنعت استفاده کنیم.

محمداسماعیل کفایتی نیز بیان کرد: جهاد دانشگاهی اتفاقات بسیاری را در حوزه علم و صنعت رقم زده است و کارهای بزرگی نیز در صنعت نفت انجام داده است. این تفاهم فرصت خوبی برای صنعت نفت به شمار می‌رود. معتقدم پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت به‌شکلی مطلوب می‌تواند در کنار جهاد دانشگاهی در حوزه اقتصاد نفت قدم‌های بلند بردارد. 

در ادامه این نشست، دوطرف امضاکننده درباره نیازها و انتظارات خود از امضای این تفاهم‌نامه صحبت کردند.

کد خبر 641480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =