حل چالش‌های صنعت پالایش از اولویت‌های مجلس است

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حل چالش‌های صنعت پالایش از اولویت‌های مجلس است، گفت: نقش صنعت پالایش در تأمین مواد اولیه قیر و تکمیل پروژه‌های عمرانی بسیار پررنگ است.

به گزارش خبرنگار شانا، نشست مشترک محمدرضا رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و موسی احمدی، رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام و جمعی از مدیران پالایشگاه‌ها روز سه‌شنبه (سوم مهر) در محل کمیسیون عمران در خصوص سیاست‌های کلی حمل‌ونقل و انرژی برای گزارش به مقام معظم رهبری و حل چالش‌های صنعت پالایش کشور برگزار شد.

بر اساس این گزارش، دبیر کل انجمن صنفی کارفرمایی پالایش و برخی از مدیران عامل پالایشگاه‌ها به طرح مشکلات و چالش‌های این حوزه پرداختند.

محمدرضا رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس نیز با تأکید بر نقش این صنعت در رشد اقتصادی، تولید ملی و بهبود تراز تجارت خارجی، حل مشکلات این صنعت را از اولویت‌های مجلس اعلام کرد و گفت: با توجه به تاثیر بالای این بخش اقتصادی در حوزه عمرانی کشور به‌ویژه تأمین مواد اولیه قیر طرح‌های عمرانی، مسائل و مشکلات این حوزه مورد توجه و اقدام کمیسیون عمران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 646594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =