وزارت نفت امسال با مشکل کمبود بودجه مواجه نیست

مهندس غلامحسین نوذری گفت: با همکاری اعضای کمیسیون انرژی مجلس در اختصاص بودجه کافی، وزارت نفت امسال مشکلی برای تامین مالی طرح های توسعه میدان های نفتی و گازی ندارد.

به گزارش خبرنگار شانا، وزیر نفت، شامگاه روز گذشته (یکشنبه 22 اردیبهشت) در مراسم قدردانی از تلاش های اعضای کمیسیون انرژی مجلس هفتم، اظهار داشت: اختصاص 3 درصد از درآمد حاصل از فروش نفت به طرح های پارس جنوبی که با حمایت نمایندگان عضو کمیسیون انرژی به تصویب رسید،  بهانه ای برای تعلل در اجرای این پروژه ها باقی نمی گذارد و وزارت نفت تلاش می کند تا از این فرصت به خوبی استفاده کند و توسعه پروژه های پارس جنوبی را سرعت بخشد.

وی با اشاره به تعامل مطلوب وزارت نفت و کمیسیون انرژی مجلس هفتم، افزود: کمیسیون انرژی مجلس مجموعه ای متشکل از افراد متعهد و متخصص در بخش انرژی بود که در بسیاری موارد ما توانستیم از نظرات کارشناسی نمایندگان در بخش های مختلف صنعت نفت بهره گیریم.

مهندس نوذری با تبریک به نمایندگانی که در مجلس هشتم نیز حضور دارند، گفت: نیروهای انقلاب در هر جایگاهی منشا خیرات و برکات برای کشور می شوند و این فرصت برای کسانی که در انتخابات مجلس هشتم رای نیاوردند، فراهم می شود تا در مسئولیت های دیگر به مردم خدمت کنند.

به گزارش شانا، در این مراسم همچنین دکتر علی کردان، قائم مقام وزیر نفت، مهندس سیف الله جشن ساز، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، مهندس محمدرضا نعمت زاده، مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی، مهندس سیدرضاکسایی زاده، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، حسین نقره کار شیرازی، معاون وزیر نفت در امور بین الملل و مروی، معاون پارلمانی وزیر نفت حضور داشتند.

کمال دانشیار، سید ناصر موسوی، علی دانش منفرد، سید عبدالمجید شجاع، شکرالله عطار زاده، حسن مرادی، حسین آفریده، محمد سعید انصاری، سید محسن یحیوی، منصور یاوری، محمد کریمیان، جواد سعدون زاده، محمد قمی، ولی الله شجاع پوریان، سید حشمت الله جاسمی، سید عماد حسینی و سلیمان فهیمی اعضای کمیسیون انرژی در مجلس هفتم بودند که شب گذشته در این مراسم حضور داشتند.

کد خبر 130063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =