کاهش 4 درصدی مصرف بنزین در استان چهارمحال و بختیاری

رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری گفت: مصرف بنزین در این استان در نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، 4 درصد کاهش داشته است.

حسین صادقیان در گفت و گو با خبرنگار شانا از کاهش 4 درصدی مصرف بنزین این استان در نیمه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد و اظهار داشت: در نیمه نخست سال جاری، مصرف بنزین استان چهارمحال و بختیاری، 126 میلیون و 844 هزار لیتر بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل 4 درصد کاهش داشته است.

صادقیان ادامه داد: مصرف نفت سفید نیز در شش ماه نخست سال جاری، 8 میلیون و 913 هزار لیتر بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 62 درصد صرفه جویی را نشان می دهد.

رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری، مصرف نفت گاز در نیمه نخست سال جاری را 125 میلیون و 500 هزار بشکه عنوان کرد و گفت: مصرف این فرآورده نسبت به دوره مشابه سال قبل 4 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: مصرف نفت کوره در استان چهارمحال و بختیاری در نیمه نخست امسال، 18 میلیون و 944 هزار لیتر بوده که رشدی 16 درصدی نسبت به سال قبل را نشان می دهد.

صادقیان در ادامه سخنان خود اظهار داشت: به سبب سوخت رسانی مطلوب و اجرای طرح تکریم ارباب رجوع، استانداری استان چهارمحال و بختیاری، لوح تقدیری به روسای پخش نواحی مرکزی، بروجن، لردگان و رئیس بازرگانی این منطقه اهدا کرده است.

کد خبر 135746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =