افتتاح 4 جایگاه عرضه بنزین سوپر در منطقه چهارمحال و بختیاری

چهار جایگاه عرضه بنزین سوپر با ظرفیت 180 هزار لیتر در منطقه پخش چهارمحال ‌و بختیاری تاسیس شد که سه باب از آنها متعلق به بخش خصوصی است.

مدیر منطقه چهارمحال ‌و بختیاری در گفت‌وگو با شانا در باره عرضه بنزین سوپر در این استان گفت: برای تامین بنزین سوپر مورد نیاز خودروهای لوکس و مدل بالا در سطح استان و رفاه حال مسافران و گردشگران با هماهنگی و همکاری جایگاه‌داران، در چهار باب از نقاط عرضه شامل جایگاه شرکتی و جایگاه‌های اختصاصی فرخشهر و صدف در شهرکرد و جایگاه اختصاصی خلیلی در بروجن هر یک به ظرفیت  45 هزار لیتر بنزین سوپر عرضه می شود و همه امکانات و تجهیزات مورد نیاز این فرآورده در جایگاه‌های یاد شده وجود دارد.

به گفته حسین صادقیان، بنزین سوپر منطقه پخش چهارمحال ‌و بختیاری از انبار نفت شهید منتظری اصفهان با ماشین‌های نفتکش آورده‌ می‌شود و سه‌ جایگاه از این جایگاه‌های عرضه بنزین سوپر منطقه چهارمحال ‌و بختیاری متعلق به بخش خصوصی است.

وی افزود: قرار است همزمان با دیگر استان‌ها در تعدادی از مجاری عرضه، نسبت به توزیع نفت گاز با استاندارد یورو 4 (EURO 4) اقدام شود.

مدیر منطقه چهارمحال و بختیاری در باره دیگر جایگاه‌های استان تصریح کرد: 35 جایگاه در منطقه ما فعالند که 9 جایگاه آن دو منظوره بنزین و سی.ان.جی و 26 جایگاه آن بنزین و نفت‌گاز عرضه می‌کنند.

وی تعداد مخازن فرآورده‌های منطقه را 10 عدد خواند و اظهار داشت: منطقه پخش چهارمحال و بختیاری پنج مخزن بنزین، دو مخزن نفت گاز و سه مخزن نفت سفید دارد و ساخته شدن دو مخزن جدید ذخیره‌سازی سوخت در شهرکرد هر یک با ظرفیت پنج میلیون و 720 هزار لیتر، بیش از 11 میلیون لیتر به ظرفیت انبار شرکت ملی پخش استان چهارمحال ‌و بختیاری می افزاید.

حسین صادقیان با بیان این که 10 مخزن ذخیره‌سازی فرآورده‌های نفتی با ظرفیت ذخیره‌سازی 37 میلیون لیتر فرآورده در انبار نفت استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد، افزود: هم‌اکنون پنج مخزن ذخیره‌سازی بنزین هر یک به ظرفیت دو میلیون و 500 هزار لیتر، دو مخزن نفت گاز و دو مخزن نفت سفید هر یک به ظرفیت پنج میلیون و 500 هزار لیتر و یک مخزن نفت سفید دیگر به ظرفیت دو میلیون و 700 هزار لیتر در انبار نفت شهرکرد وجود دارد.

کد خبر 144595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =