شانا _ گروه پالایش و پخش: در 9 ماه نخست امسال 800 لیتر نفت‌گاز قاچاق در منطقه چهارمحال و بختیاری کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار هزار و 310 لیتر (84 درصد) کاهش داشته است.

به گزارش شانا، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر گفت: در 9 ماه نخست سال گذشته 70 لیتر بنزین قاچاق در این منطقه کشف شد، اما این رقم امسال به یک هزار و 370 لیتر رسید.

ابراهیم دژرفتار بازدیدهای مشترک با همکاری نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی استان چهارمحال و بختیاری، اطلاع رسانی به جایگاه‌ها و برخورد با متخلفان از طریق کمیته رسیدگی به تخلفات منطقه و تعزیرات حکومتی استان را از عوامل موثر بر کنترل قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی در استان برشمرد.

شرکت پخش فرآورده‌های نفتی چهارمحال و بختیاری با سه ناحیه زیر پوشش در شهرهای شهرکرد، بروجن و لردگان وظیفه تامین، حمل، انبار، نگهداری، ارسال و نظارت بر توزیع انواع فرآورده‌های نفتی شامل بنزین موتور معمولی، بنزین سوپر، نفت سفید، نفت گاز، نفت کوره، انواع سوخت هوایی و گاز مایع را به عهده دارد.

هم اکنون 10 مخزن ذخیره‌سازی فرآورده‌های نفتی با ظرفیت ذخیره‌سازی 37 میلیون لیتر فرآورده در انبار نفت استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد و قرار است در سال 1389 دو مخزن 5/5 میلیون لیتری سقف شناور در این منطقه به بهره‌برداری برسد.

 

کد خبر 150511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =