۲۳ دی ۱۳۸۸ - ۱۳:۰۳
  • کد خبر: 151132
40 هزار کارت نفت سفید در ایرانشهر توزیع شد

شانا _ گروه پالایش و پخش: 40 هزار کارت نفت سفید با هدف کنترل مصرف فرآورده‌های نفتی در ایرانشهر (واقع در منطقه چابهار) توزیع شد.

به گزارش شانا، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی چابهار با اعلام این خبر گفت: با توجه به روند مصرف سوخت در سال‌های گذشته و شروع فصل سرما، پیش بینی می‌شد مصرف سوخت در این منطقه افزایش یابد، اما با مدیریت توانستیم مصرف فرآورده‌های نفتی را در این منطقه کاهش دهیم.

مجتبی دلبری یادآور شد: کارت‌های سوخت نفت سفید از سوی اداره پست شهرستان ایرانشهر و با نظارت دقیق بازرسان این شرکت هم اکنون در منطقه توزیع شده است.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان و منطقه چابهار در استان سیستان و بلوچستان، وظیفه تامین سوخت مایع مورد نیاز بیش از 174 هزار خانوار شهری و 120 هزار خانوار روستایی با جمعیت بیش از یک میلیون و 494 هزار نفر را به عهده دارند.

انبار نفت چابهار هم اکنون ظرفیت ذخیره سازی 94 میلیون لیتر فرآورده نفتی را دارد و قرار است پس از اجرای طرح توسعه، ظرفیت آن به 185 میلیون لیتر افزایش یابد.

با اجرای این طرح، تا پایان امسال ظرفیت مخازن ذخیره سازی بنزین انبار نفت چابهار با 51 میلیون لیتر افزایش از 22 میلیون لیتر به 73 میلیون لیتر می‌رسد، همچنین ظرفیت مخازن ذخیره سازی نفت‌‌گاز با 40 میلیون لیتر افزایش از 72 میلیون لیتر به 112 میلیون لیتر می‌رسد.

منطقه زاهدان شامل چهار ناحیه در شهرهای زاهدان، زابل، خاش و سراوان و منطقه چابهار نیز شامل ناحیه‌های مرکزی، نیکشهر و ایرانشهر است.

کد خبر 151132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =