مشاور وزیر نفت در امور گاز در گفتوگو با خبرنگار شانا، ایجاد بستر مناسب برای ارتباط مخاطبان و مسئولان در صنعت گاز، ارتقای سطح پاسخگویی، نظارت و ارزیابی دقیق از عملکرد واحدها را از اهداف راه اندازی "سامد" برشمرد.
حذف بوروکراسی اداری، شتاب بخشی به فرآیندهای کاری و ایجاد بانک اطلاعاتی همه جانبه به منظور بهره برداری مناسب از دیگر اهداف "سامد" عنوان شده است.
"افشین دهقانیان" همچنین افزود: سامانه الکترونیک ارتباط مردم و دولت با توجه به نیازها و توانایی های موجود در شرکت ملی گاز ایران در حال طراحی است تا تمام مخاطبان این شرکت بتوانند از طریق این سامانه، درخواست های خود را ثبت و پاسخ مناسب را دریافت کنند.
وی اجرای این پروژه را گامی مهم در جهت ارتقای سطح پاسخگویی به مردم و شتاب دهی روند انتقال مشکلات به مسئولان شرکت ملی گاز ایران دانست.
دهقانیان گفت: با توجه به رویکرد مردمی دولت و تلاش برای ارتباط بیشتر مسئولان و مردم، همچنین سفرهای استانی دولت، ضرورت وجود یک سیستم مکانیزه و کارآمد برای پاسخگویی به درخواست های مردمی احساس شد، به همین منظور شرکت ملی گاز ایران تلاش میکند با ایجاد بستری یکپارچه و در دسترس برای تمام مخاطبان صنعت گاز، به درخواستها، انتقادها، شکایت ها و پیشنهادها پاسخ دهد.
نظر شما