مدیرعامل جدید شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب منصوب شد

شانا _ گروه نفت: وزیر نفت در حکمی، دکتر هرمز قلاوند را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و عضو اصلی هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، متن این حکم به این شرح است:

جناب آقای دکتر هرمز قلاوند

نظر به مراتب تعهد، تخصص، شایستگی و صلاحیت های علمی و عملی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب» منصوب می شوید.

موارد زیر در حیطه وظایف آن شرکت مورد تاکید است:

برنامه ریزی منسجم و یکپارچه و اتخاذ راهکارهای اصولی و علمی در جهت تولید صیانتی، نگهداری و تعمیرات منطقی از دارایی های در اختیار مبتنی بر راهبرد علمی و پیشگیرانه، انتقال و بومی سازی فناوری های روز جهان در توسعه میادین و اجرای طرح های توسعه ای، اتخاذ تدابیر لازم و اصلاح ساختار تولید در جهت اصلاح ضریب برداشت بهینه از مخازن، افزایش تولید در میادین مشترک تحت پوشش، تلاش مجدانه برای جذب منابع مالی داخلی و خارجی به طوری که پشتیبانی مطمئنی برای تولید و توسعه باشد، رعایت کامل ضوابط و دستورالعمل های HSE در تمامی شرکت های تحت پوشش و توحه به پدافند غیر عامل، مدیریت موثر در ارتقاء سطح کیفی نیروی انسانی و رسیدگی به مسائل فرهنگی و رفاهی همکاران، برون سپاری خدمات و تقویت حوزه های حاکمیتی با افزایش مشارکت بخش خصوصی، اجرای طرح های صرفه جویی انرژی و بهره برداری بهینه از منابع انرژی، افزایش بهره وری در همه زمینه ها، همکاری همه جانبه با مراکز دانشگاهی و پژوهشی به ویژه دانشگاه صنعت نفت، پژوهشگاه صنعت نفت و موسسه مطالعات بین المللی انرژی و نیز بسترسازی فعالیت دانشجویان و تجربه اندوزی آنها در آن شرکت در طول دوران تحصیل که حکایت از علت وجود دانشگاه در آن منطقه دارد، توسعه فناوری اطلاعات و تعامل بیشتر با سایر شرکت ها و معاونت های وزارت نفت در جهت تحقق اهداف.

ضروری است ضمن گزارش دهی مستمر به مدیرعامل محترم شرکت ملی نفت ایران، ماهانه گزارش پیشرفت طرح ها و عملیات تولید را به اینجانب نیز ارایه نمایید.

در پایان ضمن تاکید بر به کارگیری نیروهای متعهد، متخصص و ارزشی، موفقیت روزافزون جنابعالی و کلیه همکاران را از خداوند منان مسئلت می نمایم.

سید مسعود میرکاظمی

وزیر نفت همچنین در حکمی دیگر هرمز قلاوند را به عنوان عضو اصلی هیأت مدیره شرکت ملی نفت ایران منصوب کرد. متن این حکم به این شرح است:

جناب آقای دکتر هرمز قلاوند
با توجه به سوابق اجرایی، تخصص و تعهد جنابعالی و به استناد اختیار تفویضی از ماده «5» قانون متمم قانون تاسیس وزارت نفت، به سمت «عضو اصلی هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران» و به مدت سه سال منصوب می شوید.

انتظار دارم در چارچوب اهداف و سیاست های راهبردی وزارت نفت و با تعامل و همفکری با سایر اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت در پیشبرد برنامه های راهبردی و توسعه ای صنعت نفت از طریق توجه جدی به شاخص های بهره وری، افزایش کمی و کیفی ظرفیت های تولیدی و استفاده بهینه از پتانسیل های صنعت نفت به ویژه میدان های مشترک موفق و موید باشید.

از خداوند متعال توفیق روزافزون شما را در انجام وظایف محوله و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت دارم.

سید مسعود میرکاظمی

دکتر سید مسعود میرکاظمی در حکم دیگری از غلامرضا حسن بیگلو، مدیرعامل پیشین شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب تقدیر و وی را به عنوان مشاور خود در امور تولید نفت منصوب کرد. در این حکم آمده است:

جناب آقای غلامرضا حسن بیگلو

ضمن تشکر و قدردانی از تلاش و زحمات صادقانه جنابعالی در دوران تصدی مدیریت عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، به موجب این حکم شما را به عنوان «مشاور وزیر در امور تولید نفت» منصوب می نمایم.

امید است در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) در انجام امور محوله موفق و موید باشید.

سید مسعود میرکاظمی

لازم به ذکر است، احمد قلعه بانی، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران امروز (شنبه 16 بهمن) با سفر به اهواز احکام یادشده را ابلاغ و از اعضای سابق هیئت مدیره شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب تقدیر کرد.

 


 

 

 

کد خبر 165510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =