۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۵
  • کد خبر: 169724
پنج جایگاه استان سیستان و بلوچستان ممتاز معرفی شدند

شانا _ گروه پالایش و پخش: جایگاه های اختصاصی بلوچ، کشاورز، ایران و مدائن در شهر زاهدان و کوثر سیستان در شهر زابل به عنوان جایگاه‌های ممتاز شناخته شدند.

به گزارش شانا، جایگاه های اختصاصی ایران، مدائن و کوثر سیستان که پیش تر به عنوان جایگاه درجه یک رتبه بندی شده بود، با صرف هزینه چند میلیارد ریالی برای تعمیرات و بازسازی، با نظر کمیته عالی نظارت بر درجه بندی جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی ایران، در سال 1390 موفق به دریافت درجه ممتاز شدند.

جایگاه های بلوچ و کشاورز نیز با نظر کمیته عالی نظارت بر درجه بندی جایگاه‌ها در آذر سال گذشته به عنوان نخستین جایگاه های ممتاز استان سیستان و بلوچستان معرفی و با اقدام های لازم در زمینه حفظ و نگهداشت تاسیسات و ارائه خدمات مطلوب در سال جاری به عنوان جایگاه ممتاز شناخته شدند.

هم اکنون 6 جایگاه در سطح منطقه زاهدان درجه یک هستند.

به گزارش شانا، جایگاه‌های عرضه سوخت برای تعیین کارمزد سالانه دو بار و در پایان هر نیمه از سال همه این جایگاه‌ها مورد بازرسی و رتبه بندی قرار می‌گیرند. این بازدیدها افزون بر ایجاد انگیزه برای مالکان جایگاه‌، سبب ارتقای سطح کیفی، وضعیت فیزیکی و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان شده است.

طرح رتبه بندی جایگاه‌های سوخت رسانی بر اساس معیارهای زیباسازی جایگاه ها، شمار تلمبه ها، داشتن تجهیزات مناسب مکانیکی، الکترونیکی، هوشمند و ایمنی، خدمات رسانی به متقاضیان و نصب تابلوهای هشداردهنده در جایگاه ها اجرا می شود.

تمام جایگاه ها از درجه یک تا چهار، رتبه بندی می شوند و هر یک بر اساس درجه تعیین شده، کارمزد دریافت می کنند.

بر اساس مصوبه اخیر هیئت مدیره شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، جایگاه‌هایی که تمام الزام‌های 19 گانه را در طرح رتبه بندی جایگاه‌ها رعایت و بیش از 195 امتیاز کسب کنند، از درجه یک به درجه ممتاز می رسند.

کد خبر 169724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =