شانا _‌گروه پالایش و پخش: مدیر پخش منطقه جالوس با اشاره به وضعیت مطلوب ذخایر سوخت منطقه چالوس گفت: این منطقه با 63 جایگاه فعال عرضه سوخت، آمادگی کامل تامین سوخت مسافران در روزهای پایانی تعطیلات تابستانی را دارد.

سیدمحمود طاهری در گفت و گو با خبرنگار شانا گفت: هم اکنون 39 جایگاه عرضه فرآورده و 24 جایگاه عرضه گاز طبیعی فشرده شده در این منطقه فعال است که با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی تعطیلات تابستان و افزایش حجم سفرهای برون شهری به این منطقه با توجه به بازگشت بسیاری از مسافران به مقاصد خود، هیچ مشکلی در زمینه تامین سوخت این مسافران وجود ندارد.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه چالوس با تاکید بر مطلوب بودن ذخایر سوخت منطقه گفت: بخش خصوصی نیز آمادگی دارد تا در صورت نیاز با در نظر گرفتن جایگاه های سیار، سوخت موردنیاز مسافران را فراهم کند.

طاهری همچنین درباره ظرفیت عرضه گاز طبیعی فشرده شده در منطقه گفت: امیدواریم با راه اندازی جایگاه های جدید سی ان جی در آینده نزدیک، ظرفیت عرضه گاز طبیعی فشرده شده به خودروها نیز افزایش یابد و به حد مطلوب برسد.

به گزارش روابط عمومی پخش منطقه چالوس، با وجود تردد زیاد خودرو در منطقه چالوس، مصرف فرآورده های نفتی در پنج ماه نخست سال جاری، درمجموع 262 میلیون و 14 هزار لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 15 درصد کاهش یافته؛ این کاهش در مصرف بنزین موتور، 5 درصد، بنزین سوپر، 33درصد، نفت گاز، 25درصد، نفت سفید، 28درصد و نفت کوره، 34 درصد بوده است.

به گزارش شانا، شرکت پخش منطقه چالوس یکی از مناطق پرتردد در ایام تعطیل سال است که وظیفه تامین سوخت حجم زیادی از مسافران را در این ایام به عهده دارد؛ این منطقه با پنج ناحیه تنکابن، رامسر، محمودآباد، نور و مرکزی، عهده دار تامین فرآورده در غرب استان مازندران است.

کد خبر 176470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =