پرداخت 40 میلیارد ریال وام بدون کارمزد به ایثارگران شرکت ملی گاز

شانا_ گروه گاز: اعضای صندوق قرض الحسنه ایثارگران شرکت ملی گاز ایران سال گذشته بیش از 40 میلیارد ریال وام بدون کارمزد دریافت کردند.

به گزارش شانا، رئیس امور ایثارگران شرکت ملی گاز ایران با تاکید بر شان و منزلت جامعه ایثارگران افزود: صندوق قرض الحسنه ایثارگران شرکت ملی گاز ایران سه هزار و 740 عضو دارد که شهدا، رزمندگان، جانبازان، آزادگان شرکتی و همسر، فرزند و والدین شاغل آنها (رسمی یا پیمانی) در شرکت ملی گاز را شامل می شود.

حسین سروری با بیان این که این صندوق قرض الحسنه ایثارگران با تصویب هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران فعالیت خود را در سال 1374 آغاز کرده است، اظهار کرد: رفع مشکلات مالی ایثار گران شرکت با پرداخت وام بدون کارمزد و رعایت موازین شرعی، هدف بنیادی صندوق قرض الحسنه یاد شده است.

وی سقف وام پرداختی به ایثارگران را یک میلیون و پانصد هزار ریال(در سال 1376) اعلام و تصریح کرد: هم اکنون سقف پرداخت وام صندوق قرض الحسنه ایثارگران به 60 میلیون ریال افزایش یافته است.

رئیس امور ایثارگران شرکت ملی گاز ایران با بیان این که صندوق قرض الحسنه ایثارگران 2.5 برابر موجودی وام پرداخت می کند، از پرداخت وام به 892 نفر از اعضای خود در سال گذشته خبر داد و گفت: در سال گذشته به این اعضا بیش از 40 میلیارد و 509 میلیون ریال وام دریافت پرداخت شد.

سروری با تاکید بر حفظ شان ایثارگران تصریح کرد: صندوق قرض الحسنه ایثارگران با فعالیت پیگیر خود توانسته است بخش از مشکلات مالی جامعه ایثارگر شرکت ملی گاز را مرتفع سازد و امسال قرار است به 900 نفر از اعضای صندوق ایثارگران شرکت ملی گاز ایران وام پرداخت کند.


کد خبر 176720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =