12 جایگاه جدید عرضه سوخت در منطقه زنجان ساخته می شود

شانا _ گروه پالایش و پخش: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان از ساخت 12 جایگاه جدید عرضه سوخت به منظور سوخت رسانی مطلوب به منطقه زنجان خبر داد.

اصغر عباسی در گفت و گو با خبرنگار شانا افزود: استان زنجان در یکی از شاهراه های مهم ارتباطی کشور که شمال غرب کشور را به مرکز متصل می کند، قرار گرفته و یکی از محورهای مهم در مرکز کشور است که در ایام تعطیل، پذیرای مسافران زیادی است.

وی تاکید کرد: هم اکنون 42 جایگاه عرضه فرآورده در این استان فعال و ساخت 5 جایگاه دیگر در دستور کار قرار گرفته است که کار ساخت دو باب از آن تا ابتدای شهریور ماه پایان می یابد و 3 باب دیگر تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

عباسی درباره وضعیت جایگاه های عرضه گاز طبیعی فشرده شده (سی ان جی) نیز در منطقه زنجان گفت: استان زنجان دارای 32 جایگاه سی ان جی است که 12 باب آن دو منظوره و 20 باب تک منظوره است.

وی تصریح کرد: 7 جایگاه جدید سی ان جی نیز در این استان در حال ساخت است که 3 باب آن دو منظوره و 4 باب آن تک منظوره خواهد بود و عملیات احداث همگی آنها از 10 تا 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان درباره میزان مصرف انواع فرآورده در این استان گفت: به طور میانگین روزانه 300 هزار مترمکعب گاز طبیعی به خودروهای گاز سوز عرضه می شود و 700 هزار لیتر بنزین در جایگاه های این استان به فروش می رسد.

اصغر عباسی تاکید کرد: در منطقه زنجان تنها یک انبار ذخیره سازی فرآورده وجود دارد که در شهر زنجان واقع شده و ظرفیت آن 110 میلیون لیتر است.

وی درباره استقبال از طرح کیف پول الکترونیک در جایگاه های منطقه زنجان گفت: استقبال از این طرح در مرکز و شهرهای بزرگ استان بیشتر است که حدود 25 تا 30 درصد از تراکنش های سوخت را به خود اختصاص می دهد.

به گزارش شانا، شرکت پخش فرآورده های نفتی زنجان، یکی از مناطق سی و هفت گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با 39 جایگاه عرضه سوخت، وظیفه تامین سوخت نواحی مرکزی (زنجان) ابهر و قیدار را به عهده دارد.

کد خبر 192916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =