کالابرگ های جدید نفت سفید منطقه زاهدان اعلام شد

شانا _ گروه پالایش و پخش: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان، شماره کالابرگ های جدید نفت سفید خانوارهای نفت سوز این منطقه را اعلام کرد.

به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان، شهروندان ساکن شهـرستان های زاهدان، زابل، خاش، هیرمند و زهک می توانند از روز بیستم آبان ماه تا پایان روز سی ام آذرماه سال جاری نسبت به دریافت نفت سفید موردنیاز خود از طریق کالابرگ های اعلام شده اقدام کنند.

بر پایه این گزارش کالابرگ شماره 307 برای خانوارهای یک و دو نفره به میزان 100 لیتر، کالابرگ شماره 207 برای خانوارهای سه و چهارنفره به میزان 200 لیتر، کالابرگ شماره 507 برای خانوارهای پنج و شش نفره به میزان 200 لیتر و کالابرگ شماره 107 برای خانوارهای 7 نفره و بالابر به میزان 200 لیتر از جمله کالابرگ های جدید است.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان، همچنین در اطلاعیه ای اعلام کرد: به اطلاع ساکنان شهـرستان های سراوان، سیب سوران و مهرستان اعم از شهـری، روستائی و عشایـری می رساند؛ کالابرگ های نفت سفید اعلام شده به شماره های 308، 208، 508 و 108 تا تاریخ پانزدهم آذرماه تمدید اعتبار می شود؛ لذا از تمام شهروندان محترمی که تاکنون موفق به دریافت سهمیه نفت سفید خود نشده اند، تقاضا می شود نسبت به دریافت آن از فروشندگی های مورد نظر اقدام نمایند.

به گزارش شانا، منطقه زاهدان یکی از مناطق سی و هفت گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران شامل 4 ناحیه زاهدان، زابل، خاش و سراوان است که کارسوخت رسانی به شمال، مرکز و بخشی از جنوب استان سیستان و بلوچستان را به عهده دارد.


کد خبر 197366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =