۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰
  • کد خبر: 218152
مشعل اصلی شرکت پالایش گاز ایلام تعویض شد

مشعل اصلی شرکت پالایش گاز ایلام (Flare Tip) نصب و با این اقدام، پیشرفت تعمیرات اساسی این پالایشگاه در پایان هجدهمین روز، از مرز 75 درصد گذشت.

به گزارش شانا، مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با اعلام این خبر گفت: عملیات نصب تیپ مشعل با نظارت و همکاری دقیق واحدهای عملیاتی و ایمنی در ارتفاع 90 متری و با وزن حدود ٢ تن بصورت موفقیت آمیز و بدون حادثه انجام شد.

منوچهر طاهری افزود: تعویض تیپ مشعل اصلی پالایشگاه بدلیل وجود آسیب های جدی و پارگی در بدنه آن‌، در اثر گازهای اسیدی ارسالی به مشعل انجام شده است.

وی اظهار کرد: در اقدامی فوری و پس از مشاهده نشتی شدید و قابل ملاحظه گاز در تیپ مشعل در فروردین ماه سالجاری، ساخت آن به یکی از سازندگان توانمند داخلی واگذار و در مدت کمتر از یک ماه ساخته شد تا در زمان انجام تعمیرات اساسی پالایشگاه، نصب شود.

وی خاطرنشان کرد: عملیات پایین آوردن تیپ آسیب دیده و نصب تیپ جدید در مدت 5 روزکاری شامل 3 روز آماده سازی و 2 روز عملیات اجرایی در زمان تعمیرات اساسی و با صرف بیش از 700 نفر ساعت کار عملیاتی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام تصریح کرد: با اجرای این عملیات بزرگ که کار ساخت و نصب آن بصورت کامل از سوی متخصصان داخلی و کارکنان این شرکت به انجام رسیده، گامی برای حمایت از تولید ملی و خودکفایی کشور در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی است.

کد خبر 218152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =