توزیع 2 میلیارد لیتر انواع فرآورده نفتی در منطقه زاهدان

منطقه پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان، نزدیک به دو میلیارد لیتر انوع فرآورده نفتی را در زمان یکسال تامین و توزیع کرده است.

به گزارش شانا، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان گفت: از یکم شهریور سال گذشته تا پایان مردادماه امسال، یک میلیارد و 948 میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی شامل بنزین، نفت سفید، نفت کوره، نفت گاز و سوخت هواپیما در این حوزه عملیاتی تامین و توزیع شده است.

دادخدا اعتصامی، همچنین از دریافت مجوز ساخت 10 باب جایگاه سوخت، 12 باب فروشندگی نفت سفید شهری و روستایی و ساخت دو واحد سیلندر پرکنی در شهرستان زابل خبر داد.

وی درباره اقدامهای کنترلی جلوگیری از عرضه فرآورده از مجاری غیر مجاز نیز گفت: برگزاری 53 جلسه در کمیته رسیدگی به تخلفات، بررسی 863 پرونده متخلف فرآورده های نفتی و دو هزار و 652 مورد بازدید کنترلی از مجاری عرضه و مصرف کنندگان عمده از جمله اقدامهای انجام شده در  این زمینه (در بازه زمانی یاد شده) است.

اعتصامی اجرای طرحهای پیشگیرانه قاچاق فرآورده های نفتی از جمله نصب جی پی اس روی ناوگان حمل جاده ای مواد سوختی و اجرای طرح سیستمی جلوگیری از سوختگیری کارتهای سوخت مهاجر در مناطق مرزی را از دیگر اقدامهای یکسال گذشته برشمرد.

به گزارش شانا، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان، از جمله مناطق 37 گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران است.

این منطقه با بهره گیری از چهار ناحیه (زاهدان، زابل، خاش و سراوان) سه انبار نفت تدارکاتی و دو مرکز سوختگیری هواپیمایی، تامین و توزیع فرآورده های نفتی را در شمال، مرکز و بخشهایی از جنوب استان سیستان وبلوچستان بر عهده دارد.

کد خبر 224747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =