انتقال 5 میلیارد لیتر فرآورده نفتی به 3 استان

نزدیک به 5 میلیارد لیتر فرآورده نفتی در 5 ماه نخست امسال از شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه جنوب شرق به انبارهای شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تحویل شد.

معاون عملیات منطقه جنوب شرق شرکت خطوط لوله و مخابرات به خبرنگار شانا گفت: از مجموع 5 میلیارد لیتر فرآورده نفتی بیش از 1.9 میلیارد لیتر آن به انتقال بنزین موتور مربوط می شود.

محمد قربانی پور با بیان این که 4 میلیارد و 896 میلیون و 515 هزار لیتر فرآورده از طریق خط لوله به انبارهای پخش سیرجان، کرمان، انبار جدید باغین کرمان، رفسنجان، یزد، نائین و اصفهان تحویل شده است، افزود: همچنین مقداری از این فرآورده که شامل 182.7 میلیون لیتر نفت گاز می شود، به نیروگاه های سیکل ترکیبی یزد و کرمان منتقل شده است.

وی تصریح کرد: همچنین از این میزان فرآورده، 358.7 میلیون لیتر آن نیز مربوط به بنزین سوپر می شود که به انبار شهرهای رفسنجان، یزد و اصفهان انتقال داده شده است.

به گفته قربانی پور، بیشترین میزان انتقال فرآورده به میزان یک میلیارد و 644 میلیون و 214 هزار لیتر به شهر اصفهان انجام شده است.

به گزارش شانا منطقه جنوب شرق خطوط لوله با قدرت انتقال روزانه ٥١ میلیون لیتر فرآورده نفتی برابر با ٣٢٠ هزار بشکه در روز، نقش اساسی در تامین سوخت استانهای اصفهان، کرمان و یزد دارد؛ همچنین دارای ٦ مرکز انتقال نفت، ٥ تاسیسات انتهایی، ٢٥ ایستگاه مخابراتی و ٥٥ ایستگاه حفاظت کاتدیک است.

کد خبر 225310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =