مصرف نفت سفید منطقه کرمانشاه 60 میلیون لیتر کاهش می یابد

تکمیل طرح پایش کالا برگ نفت سفید در منطقه کرمانشاه، مصرف سالانه این حامل انرژی را در این منطقه، 60 میلیون لیتر کاهش می دهد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه به خبرنگار شانا گفت: طرح پایش کالابرگ نفت سفید با هدف توزیع مناسب و جلوگیری از عرضه غیر مجاز این فرآورده نفتی از ابتدای امسال کلید خورده است.

سید رمضان هاشمی اظهار کرد: براساس آمار سال 1389 ، یکصد و 87 هزار قطعه کالابرگ نفت به خانوارهای شهری و روستایی منطقه کرمانشاه تحویل شده است که با آمارهای کنونی مطابقت ندارد.

وی تصریح کرد: طرح پایش خانه به خانه کالا برگ با هدف رسیدن به آمار واقعی توزیع مناسب نفت سفید و جلوگیری از قاچاق این فرآورده نفتی در دست انجام است.

به گفته رمضانی، اجرای 90 درصدی این طرح و شناسایی 20 هزار خانوار بهره مند از گازطبیعی موجب شده است تا آمار واقعیتری در خصوص کالابرگهای خانوارها و نیازمندان به نفت سفید بدست آید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: با احتساب مصرف سرانه دو هزار لیتری نفت سفید برای هر خانوار در یکسال و پیش بینی حذف کالابرگ 30 هزار خانوار در پایان طرح پایش حانه به خانه کالابرگ، انتظار می رود مصرف نفت سفید منطقه کرمانشاه 60 میلیون لیتر در سال کاهش یابد.

وی با بیان این که مراحل اجرایی این طرح اواخر مهرماه پایان می یابد، تصریح کرد: نتایج قطعی طرح پایش کالابرگ نفت سفید برای رسیدن به آمار واقعی خانوارهای نیازمند کالابرگ، نیمه نخست آبانماه مشخص خواهد شد.

کد خبر 226629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =