پوشش 50 درصدی سوخت رسانی به شناورهای صیادی منطقه چابهار

نیمی از شناورهای صیادی منطقه چابهار با بهره برداری از سومین جایگاه ساحلی در این منطقه زیر پوشش سوخت رسانی قرار گرفتند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار به خبرنگار شانا، گفت: چابهار منطقه ای صیادی است و سوخت رسانی به شناورهای فعال در این منطقه نقش بسزایی در رونق اقتصادی آن دارد.

عبدا.. گیتی منش اظهار کرد: جایگاه ساحلی زر آباد در 170 کیلومتری شهرستان چابهار، سومین جایگاه بهره برداری شده پس از جایگاههای سوخت کنارک و پسابندر است.

وی با بیان این که بهره برداری از سومین جایگاه ساحلی ظرفیت سوخت رسانی به شناورهای صیادی منطقه چابهار را افزایش داده است، ظرفیت توزیع سوخت در این جایگاه را دو میلیون لیتر در ماه اعلام و اظهار کرد: جایگاه زر آباد با هدف تامین نفت گاز مورد نیاز بخش صیادی منطقه چابهار و جلب رضایت آنها احداث شده است.

گیتی منش تصریح کرد: کنارک و پسابندر نیز دیگر جایگاههایی هستند که توزیع سوخت در آنها انجام می شود.

به گفته مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار در جایگاه ساحلی کنارک علاوه بر نفت گاز، بنزین نیز عرضه می شود.

گیتی منش عرضه سوخت در جایگاههای ساحلی را متغیر خواند و گفت: از ابتدای آبانماه امسال تاکنون نزدیک به دو میلیون لیتر نفت گاز و 489 هزار لیتر بنزین در جایگاه ساحلی کنارک و پنج میلیون لیتر نفت گاز نیز در جایگاه ساحلی پسابندر توزیع شده است.

وی با بیان وجود 330 کیلومتر نوار ساحلی در جنوب شرق کشور، بر ضرورت توسعه جایگاههای ساحلی تاکید و تصریح کرد:با توجه به ماهیت جغرافیایی منطقه چابهار و فعالیت صیادی در آن، مقرر شده است تا دو جایگاه ساحلی دیگر نیز در اسکله های صیادی جنوب استان سیستان و بلوچستان احداث شود تا همه شناورها بتوانند سوخت مورد نیازخود را از طریق آنها تامین کنند.

کد خبر 228631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =