۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
  • کد خبر: 239984
ثبت مصرف 29 میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه ایلام

مصرف فرآورده های نفتی منطقه ایلام در نخستین ماه امسال، به بیش از 29 میلیون لیتر رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام به خبرنگار شانا، گفت: مجموع مصرف فرآورده های نفتی منطقه ایلام شامل بنزین، نفت سفید ،نفت گاز و نفت کوره در نخستین ماه امسال، با 7.5 درصد کاهش نسبت فروردین ماه پارسال، به 29 میلیون و 294 هزار لیتر رسید.

پیمان بهرامی مصرف بنزین منطقه ایلام را در بازه زمانی یاد شده، 15 میلیون و 182 هزار لیتر اعلام و اظهار کرد: مصرف این فرآورده نفتی در قیاس با مدت مشابه پارسال، چهار درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به کاهش 30 درصدی نفت سفید مصرفی این منطقه در بازه زمانی یادشده نسبت به مدت مشابه پارسال، عنوان کرد: مصرف این فرآورده نفتی در 31 روز نخست امسال، به 556 هزار لیتر رسیده است.

به گفته بهرامی، در نخستین ماه امسال، 12 میلیون و 973 هزار لیتر نفت گاز در منطقه ایلام مصرف شده که این مقدار از کاهش 8.8 درصدی مصرف این فرآورده نفتی در قیاس با فروردین ماه پارسال حکایت دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام درباره مصرف نفت کوره این منطقه نیز یادآور شد: مصرف این سوخت با 39 درصد کاهش نسبت به فروردین ماه پارسال، در 31 روز نخست امسال، به 583 هزار لیتر رسیده است.

وی تاکید کرد: مصرف گاز طبیعی فشرده (سی ان جی) منطقه ایلام در فروردین ماه امسال، به دو میلیون و 970 هزار و 610 متر مکعب رسیده که این مقدار در قیاس با مدت مشابه سال پیش، تغییر چندانی نداشته است.

کد خبر 239984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =