اجرای 650 میلیارد ریال پروژه سرمایه ای در منطقه چابهار

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار از اجرای 650 میلیارد ریال پروژه سرمایه ای در جنوب استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

عبدالله گیتی منش در گفتگو با خبرنگار شانا با اشاره به بازدید اخیر استاندار سیستان و بلوچستان از انبار نفت شهید شوشتری منطقه چابهار، اظهار کرد: سوخترسانی بدون وقفه برای تولید پایدار برق در نیروگاه چابهار از جمله  ماموریتهای تعریف شده برای منطقه پخش جنوب استان سیستان و بلوچستان است و احداث خط لوله انتقال گازوییل به این نیروگاه نیز به عنوان یکی از طرحهای سرمایه ای با همین هدف اجرا می شود.

وی تصریح کرد: این خط لوله 14 اینچ به طول تقریبی 20 کیلومتر نقش بسزایی در تامین سوخت نیروگاه چابهار برای تولید پایدار برق دارد.

گیتی منش تصریح کرد: ساخت 10 باب منزل سازمانی، سالن ورزشی در چابهار، ساخت کارگاه اندازه گیری و سوله آتش نشانی درانبار نفت چابهار، همچنین احداث تاسیسات سوختگیری هوایی در فرودگاه ایرانشهر و ساخت ساختمان ناحیه پخش ایرانشهر از دیگر طرحهای سرمایه ای در منطقه چابهار عنوان کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار، نهایی شدن مطالعه برای احداث مجاری عرضه جدید سوخت در جنوب استان سیستان و بلوچستان را از دیگر فعالیتهای انجام شده برشمرد.

کد خبر 245828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =