25 میلیون لیتر کاهش مصرف انواع فرآورده نفتی در منطقه زاهدان

توزیع و مصرف انواع فرآورده نفتی 6 ماهه نخست امسال در منطقه زاهدان 25 میلیون لیتر کاهش داشته است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان به خبرنگار شانا، در این بازه زمانی بیش از 990 میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی شامل بنزین، نفت گاز (نیروگاهی و غیرنیروگاهی) نفت کوره، نفت سفید و سوخت هواپیما توزیع و مصرف شده است.

دادخدا اعتصامی تصریح کرد: این میزان مصرف ( 990 میلیون لیتر ) در مقایسه با مدت مشابه پارسال، 2.5 درصد کمتر بوده است.

وی مصرف نفت گاز نیروگاهی 186 روز نخست امسال را نسبت به مدت مشابه پارسال، 17 درصد کمتر اعلام و اظهار کرد: این میزان کاهش با انجام اقدامهای کنترلی و همکاری بخش نیروگاهی منطقه صورت گرفته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان، همچنین بنزین مصرفی در نیمه نخست امسال را بیش از 282 میلیون لیتر اعلام و اظهار کرد: مصرف این فرآورده نفتی در قیاس با 186 روز نخست پارسال، بیانگر سه درصد افزایش است.

به گفته اعتصامی، مصرف نفت گاز غیرنیروگاهی نیز در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، 6 درصد افزایش داشته است.

وی گفت: مصرف نفت سفید این بازه زمانی نیز در منطقه زاهدان به 113 میلیون لیتر رسید که از 17 درصد کاهش نسبت به مدت مشابه پارسال حکایت دارد.

اعتصامی درباره نفت کوره مصرفی 6 ماهه نخست امسال نیز گفت: در این مدت، مصرف این فرآورده نفتی با کاهش دو درصدی نسبت به 6 ماهه نخست پارسال به بیش از 135 میلیون لیتر رسید.

منطقه زاهدان با تقسیم بندی به چهار ناحیه زاهدان، زابل، خاش و سراوان، مسئولیت سوخت رسانی در شمال، مرکز و بخشهایی از جنوب استان سیستان و بلوچستان را برعهده دارد.

کد خبر 247530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =