انتقال 3.3 میلیارد لیتر انواع فرآورده نفتی از طریق منطقه شمال شرق

انتقال نزدیک به 3.3 میلیارد لیتر انواع فرآورده نفتی در کارنامه 6 ماهه نخست امسال شرکت خطوط لوله و مخابرات شمال شرق ثبت شده است.

به گزارش شانا، معاون عملیات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال شرق، گفت: در نیمه نخست امسال، سه میلیارد و 280 میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی از طریق خطوط لوله این منطقه به مبادی مصرف انتقال یافته است.

حسین ابراهیمی با بیان این که انتقال فرآورده های نفتی 6 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال رشد هفت درصدی داشته است، تصریح کرد: این میزان (سه میلیارد و 280 میلیون لیتر) معادل 20 میلیون و 629 هزار بشکه فرآورده نفتی است.

وی سهم انتقال بنزین از طریق خطوط لوله منطقه شمال شرق را در نیمه نخست امسال 6 میلیون و 176 هزار بشکه و سهم انتقال نفت گاز را نیز در این بازه زمانی 11 میلیون و 817 هزار بشکه اعلام کرد.

به گفته ابراهیمی سهم انتقال نفت سفید در 6 ماهه نخست امسال دو میلیون و 147 هزار بشکه و سهم انتقال نفت جت نیز در همین مدت، 478 هزار بشکه بوده است.

معاون عملیات شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه شرق ادامه داد: در نیمه نخست امسال همچنین، 80 میلیون و 159 هزار لیتر (504 هزار بشکه) بنزین پاک و 136 میلیون و 593 هزار لیتر (859 هزار بشکه) گازوییل پاک از طریق خطوط لوله این منطقه به مبادی مصرف منتقل شده است.

وی همچنین گفت: در نیمه نخست امسال برای نخستین بار خطوط انتقال فرآورده برای سوخت رسانی به نیروگاههای سیکل ترکیبی استان سمنان در شهرستانهای شاهرود و سمنان، به بهره برداری رسید.

کد خبر 249134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =