42 جایگاه  سوخت استان همدان ممتاز هستند

بنابر ارزیابی حاصل از اجرای طرح درجه بندی در سال 94، شمار جایگاههای ممتاز عرضه سوخت استان همدان به 42 باب افزایش یافته است.

مدیر پخش شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان به خبرنگار شانا، گفت: با توجه به اعمال سیاستهای تشویقی در خصوص ارتقای مجاری عرضه سوخت، نتایج حاصل از اجرای طرح درجه بندی چایگاههای سوخت استان از رشد قابل ملاحظه ارتقای جایگاهها حکایت دارد.

صادق فریدی اظهار کرد: امسال نسبت به پارسال رشد 40 درصدی رقم خورد وشمار جایگاههای ممتاز سوخت استان همدان از 31 باب به 42 باب افزایش یافت.

وی با تاکید بر رعایت الزامهای فنی و عملیاتی سوخترسانی در مجاری عرضه سوخت، تصریح کرد: بخش خصوصی به این نتیجه رسیده که تمایل و اطمینان شهروندان به سوختگیری در جایگاههای ممتاز  بیشتر است و به همین دلیل تلاش می کند از ابتدا برای کسب و حفظ این رتبه،گامهای اساسی بردارد.

فریدی تصریح کرد: در ارزیابی جایگاههای سوخت به شاخصهای متعددی توجه می شود که مدیریت صحیح، استفاده از فناوریهای نوین، توجه به اصول بهداشت، ایمنی و محیط زیست، همچنین تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات و امکانات مطلوب و جانبی،از جمله این شاخصها هستند.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان  با بیان این که هم اکنون 96 جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و گازطبیعی فشرده در استان همدان فعالیت دارند، تصریح کرد: از این تعداد ارزیابی 65 باب در دو مقطع زمانی 6 ماهه نخست و 6 ماهه دوم امسال انجام  می شود.

به گفته وی سه جایگاه به دلیل تعمیرات تعطیل موقت هستند و با پایان دوره تعمیرات، بزودی راه اندازی خواهند شد.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان تصریح کرد: بقیه جایگاههای سوخت این استان با سرمایه گذاری انجام شده از سوی صاحبان آنها،شرائط خود را بهبود بخشیده اند.

کد خبر 250115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =