توافقهای تجاری ایران و آلمان در چند ماه اخیر مناسب بوده است

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند رو به رشد و گسترش همکاریهای اقتصادی و سیاسی میان دو کشور گفت: آلمان از جمله کشورهایی است که در مدت چند ماه توانسته است قراردادهای تجاری و اقتصادی خوبی با ایران امضا کند.

به گزارش شانا، علی لاریجانی امروز (چهارشنبه، 14 بهمن) در دیدار با فرانک والتر اشتاین مایر، وزیر خارجه آلمان در بخشی از گفته های خود گفت: بازرگانان ایرانی از گذشته با کشور آلمان روابط اقتصادی داشته اند و اکنون فرصت مغتنمی است که در این زمینه به توافقهای بیشتری برسیم.

وی افزود: هیئتهای اقتصادی از کشور آلمان ماههاست که در حال رفت و آمد به ایران هستند و این مایه خرسندی برای هر دو کشور است.

بنا به گزارش خانه ملت، اشتاین مایر وزیر نیز با ابراز خرسندی از این که توانسته است ظرف مدت سه ماه، دو بار به ایران سفر کند، اظهار کرد: هیئتهای اقتصادی ما که به ایران سفر کرده اند توانسته اند به نتایج خوبی دست یابند و ما خیلی خوشحالیم که برجام به سرانجام رسید.

وزیر خارجه آلمان تصریح کرد: من مطمئن هستم که دو کشور ایران و آلمان علاقهمند به حل مسائل منطقه ای هستند زیرا اکنون طعم شیرین مناسبات دوستانه را چشیده ایم.

کد خبر 254597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =