اعطای نشان دولتی به اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای

رئیس‌ جمهوری با اهدای نشانهای درجه یک لیاقت و درجه سه خدمت و نیز لوح زرین سپاس از اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان در بخشهای دیپلماتیک، فنی و حقوقی و نیز خانواده شهدای هسته‌ای تجلیل و قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، دکتر حسن روحانی امروز (دوشنبه، 19 بهمن ماه) در مراسم تجلیل از خانواده شهدای هسته‌ای و افتخار آفرینان برجام، به 28 نفر از اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان و نیز خانواده معظم شهدای هسته‌ای نشانهای لیاقت، خدمت و لوح یادمان زرین اهدا کرد.

رئیس‌ جمهوری در این مراسم به محمدجواد ظریف، وزیر امورخارجه کشورمان نشان درجه یک لیاقت و مدیریت به علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی نشان درجه یک شجاعت، به سردار دهقان وزیر دفاع و امور پشتیبانی نشان درجه یک شجاعت و به دیگر اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای در بخشهای دیپلماتیک، حقوقی و فنی نشانهای درجه دو لیاقت، درجه سه خدمت و لوح زرین سپاس اهدا کرد.

روحانی همچنین به همسران شهدای هسته‌ای کشورمان، مسعود علی‌محمدی، مجید شهریاری، داریوش رضایی نژاد، مصطفی احمدی روشن و رضا قشقایی لوح یادمان زرین اهدا و از فداکاری و ایثارگری این شهیدان تجلیل کرد.

کد خبر 254804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =