نرسی قربان، کارشناس مسائل انرژی در گفتگو با خبرنگار شانا، با بیان این که موضوع برندسازی جایگاههای توزیع سوخت در کشور حرکتی معقول و منطقی به نظر میرسد، گفت: جایگاههای توزیع بنزین میتوانند با ارائه خدمات بهتر و با کیفیت تر به مشتریان خود، قیمتهای متفاوتی نیز داشته باشند.
وی افزود: جایگاه سوختی که در خیابان میرداماد تهران فعالیت میکند در صورتی که خدمات بهتری به خریداران خود ارائه کند بدون تردید میتواند متناسب با کیفیت ارائه شده، تغییری نیز در قیمت خود ایجاد کند.
قربان با اشاره به این که در امر برندسازی جایگاههای سوخت مسئله کیفیت نیز مطرح است، تصریح کرد: هرچند هم اکنون کیفیت سوخت توزیعی کشور بهبود یافته است، اما برندسازی جایگاهها میتواند کیفیت سوخت را نیز بیش از پیش افزایش دهد، زیرا با این رویکرد نظارتهای دولت و وزارت نفت بر این جایگاهها بیشتر خواهد شد.
این کارشناس انرژی تاکید کرد: در صورتی که برندسازی منفعت دو طرف را در پی داشته باشد و حاصل آن برای وزارت نفت و جایگاه داران نوعی برد- برد محسوب شود از لحاظ اقتصادی نیز مورد تایید است.
نظر شما