به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدحمید فانی در این باره گفت: با هدف افزایش رضایتمندی مشترکان، دسترسی آسان به خدمات و جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان، از تاریخ اول آبان ماه 97، همه خدمات مرتبط با شرکت گاز استان شامل 21 خدمت، صرفا در دفاتر پیشخوان دولت مستقر در سطح شهر ارائه میشود.
وی افزود: مراکز امور مشترکان شرکت گاز استان در مناطق هشتگانه مشهد و نواحی شهرستانها پس از تاریخ اعلام شده دیگر امکان ثبت درخواستهای شهروندان را نخواهند داشت.
فانی با اشاره به گستردگی فعالیت دفاتر پیشخوان دولت در 465 مرکز در مشهد و شهرستانهای استان تصریح کرد: با اجرای این طرح، شهروندان میتوانند در نزدیکترین محل زندگی خود نسبت به دریافت خدمات اقدام کنند.
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی تصریح کرد: 21 خدمت برونسپاری شده این شرکت در دفاتر پیشخوان دولت شامل اشتراکپذیری، ارائه قبض المثنی، ارائه استعلام بدهی، استعلام سازمانها، تغییر نام، اصلاح آدرس، ثبت رقم کنتور، اصلاح قبض، تغییر ظرفیت، تغییر نوع مصرف، رفع اشکال قبض گاز، تست کنتور، نصب علمک، جمعآوری تجهیزات، جابهجایی علمک، قطع و وصل مجدد، ارائه جزئیات محاسبه صورتحساب، تفکیک کنتور، درخواست فسخ و تعویض کنتور گاز است.
به گفته فانی، سامانه مرکز ارتباطات مردمی شرکت گاز استان خراسان رضوی به شماره 37074، آماده دریافت پیشنهادها و انتقادهای شهروندان برای نظارت بر حسن اجرای این طرح است.
نظر شما