به گزارش شانا به نقل از شرکت بهینهسازی مصرف سوخت، این تابلوها با پیامهای ساده آموزشی خطاب به شهروندان با توجه به فصل زمستان به منظور بهینهسازی مصرف انرژی در بخشهای ساختمان و حملونقل طراحی شده است که متناسب با فصل و اقلیم شهرهای مختلف تغییر خواهد کرد.
بر اساس این گزارش، شرکت بهینهسازی مصرف سوخت ضمن انجام این طرح و گسترش آن در فضای تبلیغات محیطی متروهای سراسر کشور در نظر دارد برای تغییر الگوی رفتار مصرفی شهروندان و کاهش مصرف انرژی در کشور اقدام کند.
شایان ذکر است در راستای قراردادهای طرح توسعه حملونقل مسافر با قطار شهری که میان شرکت بهینهسازی مصرف سوخت و شهرداری تهران و کلانشهرهای اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز، کرمانشاه، مشهد، کرج و قم با حضور وزیر نفت در تاریخ یک آبان ماه امضا شد، بخش قابل توجهی از فضای تبلیغات محیطی ایستگاهها و واگنها در متروهای سراسر کشور به موضوع فرهنگسازی درباره بهینهکردن مصرف انرژی اختصاص خواهد یافت.
نظر شما