اولویت‌های اطلاع‌رسانی شرکت ملی نفت ایران تشریح شد

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران هم‌زمان با روز خبرنگار، ضمن تکریم اصحاب رسانه اولویت‌های کاری حوزه روابط عمومی را تشریح کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، در دستورعمل مسعود کرباسیان آمده است: ضمن تبریک ۱۷ مرداد، روز خبرنگار به همه دست‌درکاران حوزه اطلاع‌رسانی، آگاهی‌بخشی و خبر، لازم است همه روسای روابط عمومی شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت ایران، ضمن تبعیت، هماهنگی و همکاری حداکثری با روابط عمومی ستاد شرکت، موارد مشروحه زیر را نیز در حوزه‌های کاری خود مدنظر قرار داده و برای انجام آن اهتمام جدی به عمل آورند:

۱- تبعیت و هماهنگی کامل با روابط عمومی ستاد شرکت ملی نفت ایران به منظور ایجاد شبکه ارتباطی و اطلاع‌رسانی موثر با مخاطبان شرکت در همه سطوح

۲- اطلاع‌یابی، پیش‌بینی، تحلیل و ارائه پیشنهادات عملی به مدیریت شرکت و روابط عمومی ستاد برای اطلاع‌رسانی موثر و به‌موقع در سطح شرکت و جامعه

۳- تحرک و پویایی لازم برای انعکاس عملکرد شرکت به عموم مردم و ایجاد پشتوانه اجتماعی

۴- برنامه‌ریزی مناسب برای دیدار خبرنگاران، اصحاب رسانه، نمایندگان مجلس، دانشجویان و سایر افراد گروه‌های موثر جامعه از پروژه‌ها و عملیات توسعه و تولید شرکت برای تشریح عملکرد عظیم شرکت در شرایط خطیر کنونی

۵- ایجاد تعامل مناسب با رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی و گروهی

۶- حضور پررنگ در همه بخش‌های شرکت به عنوان یک مدیریت همراه، دارای ایده و خلاقیت و بازوی اصلی

۷- انعکاس پیشرفت‌های مرتبط در راستای اقتصاد مقاومتی و تامین کالاهای مورد نیاز با تکیه بر توان ایرانی، از طریق کلیه امکانات رسانه‌ای، خبری و اجتماعی

۸- ایجاد روحیه امید و افزایش انگیزه سازمانی با فعالیت‌های گسترده فرهنگی و اجتماعی در شرکت

۹- استفاده حداکثری از امکانات و توان شرکت برای بهبود و توسعه روابط درون‌سازمانی

۱۰- تدوین برنامه‌های راهبردی روابط عمومی و بازتعریف فرآیندهای کاری برای رشد، توسعه و تحول جدی مطابق با تغییرات سریع ارتباطات بین‌المللی.                                             

کد خبر 291875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =