به گزارش شانا، شرکت انتقال گاز ایران با ابتکار سعید توکلی، مدیرعامل آن، همسو با سیاستهای مسئولیت اجتماعی، همگام با فعالیتهای عملیاتی و در شرایطی که کشور با بحران دستوپنجه نرم میکند، با بهرهگیری از شبکههای اجتماعی، تلاش کرده خانواده انتقال گاز را دور هم جمع کند و در حوزههای مختلف، با اطلاعرسانی گسترده، قرنطینه خودخواسته خانگی را به فرصتی برای بهرهمندی از مهارتهای زندگی و کاهش آلام بدل کند.
در همین راستا از ابتدای فروردینماه امسال در قالب کارگروههای تخصصی با همراهی و استقبال کارکنان و خانوادههایشان در شبکههای اجتماعی در پنج حوزه مذهبی، دانش و مهارت، سرگرمی، هنر و ورزش تاکنون محتواهای متنوعی همچون قصهگویی قرآنی، سلامت روان خانواده در قرنطینه، ورزش در خانه، سرگرمی و مسابقات دابسمش، معرفی نرمافزارهای کاربردی، دعوت از متخصصان روانشناس و بیماریهای عفونی و ارائه توضیحات بهصورت آنلاین (Live)، ارائه اطلاعات عمومی و تخصصی درباره بیماری کرونا، تولید و منتشر شده است و بر اساس برنامههای تعریفشده این روند تداوم خواهد داشت.
نظر شما